Nog één weekje en dan.... - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Yvonne Veurink - WaarBenJij.nu Nog één weekje en dan.... - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Yvonne Veurink - WaarBenJij.nu

Nog één weekje en dan....

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

20 Juli 2017 | Nederland, Ommen

Ommen, 20-07-2017
Nog zeven en halve nacht slapen, dan gaat het gebeuren. De koffers zijn al van zolder gehaald. Dit weekend proberen we al zoveel mogelijk in te pakken. Niet helemaal vol natuurlijk want er gaat ook vast nog wel iets mee terug...;

De New York Pass hebben we in huis, Airbnb huis in Brooklyn en Kissimmee gecheckt. Camperplaatsen geboekt. De reispapieren in huis, paspoorten opgehaald, wereldstekkers, DEET, ESTA voor Amerika en ETA voor Canada aangevraagd. Enz...enz... dag en nacht bezig geweest de laatste tijd om zoveel mogelijk informatie te verzamelen van alle plaatsen waar we naartoe gaan.....omdat ik het zo leuk vind!! Twan, Sem en Tim weten al welke achtbaan ze zeker niet willen missen in Orlando!!

We gaan heeeel veel leuke herinneringen maken met ons vijven. We hopen op een geweldige reis om nooooooit meer te vergeten!!

• 20 Juli 2017 - 22:01

Yvonne Veurink:

Even proberen!

• 20 Juli 2017 - 22:09

Tiny Makkinga En Kees De Vos:

Ik denk dat ik het snap.
    Hier onder staat reactie plaatsen. Dat doe ik nu
Yvonne

Welkom bij onze reisavonturen in Amerika!

Actief sinds 07 Juli 2017